|
||||
Osmý ročník běžeckého a turistického závodu na 10 km určeného pro širokou veřejnost. KDY: 14.9.2024 prezentace od 11:00 hod. do 14:00 hod., start běžeckého závodu a nordic walking 14:30 hod. Start dětských běhů ve 12:00 hod. Ukončení závodu 17:00 hod. KDE: město Rotava, Areál zdraví, GPS: 50.3063708N, 12.5557867E TRAŤ: délka 10 km, smíšený povrch, zejména lesní zpevněné cesty a vedlejší pozemní komunikace, trať bude přehledně vyznačena, vložený dětský běh 500m/1000m/1500m okruh 500m STARTOVNÉ: od 270 Kč při platbě předem na účet 284406386/0300 (od 10.9. 12:00 nebude již možná registrace předem s výhodou získání účastnického trička z časových důvodů) 320 Kč při platbě na místě (běh štafet nelze registrovat na místě) startující děti do 15 let na trati dětského běhu 200 Kč při platbě předem i na místě.
Startovné jednotlivých
kategorií:
V CENĚ STARTOVNÉHO:
účastnické tričko s výběrem barvy, velikosti a složení bavlna/funkční
(platí pro předem přihlášené s uhrazeným startovným), startovní
číslo, občerstvení na trati a ihned po závodě, zázemí se servisem
(šatna, wc) Pořadatel si vyhrazuje právo změny varianty a barvy trička z důvodu skladovosti u dodavatele.
LIMIT PŘIHLÁŠENÝCH ZÁVODNÍKU:
444, limit počtu štafet 33 REGISTRACE: registrace je možná online od 14.7.2024 na https://sokotime.cz/ v registračním formuláři uvedete emailovou adresu, na kterou Vám přijdou pokyny k platbě s jedinečným variabilním symbolem. Pro lepší orientaci můžete při platbě do zprávy pro příjemce zadat Vaše jméno a příjmení. Platby předem na účet s výhodou získání účastnického trička jsou možné pouze do 10.9. 12:00. Registrace v den závodu proběhne od 11:00 do 14:00 hod., organizátor si vyhrazuje právo registraci v den závodu kdykoliv zrušit. Běh štafet nelze registrovat na místě. V případě zrušení závodu z důvodu vládních nařízení obdrží předem registrovaní závodníci tričko RP. Pokud bude závod zrušen do 31. 8., bude vrácen registrační poplatek. Pořadatel si vyhrazuje právo na připadnou změnu termínu vynucenou vyšší mocí. Při extrémně nepříznivém počasí pro konání závodu (extrémní vedra, nebo mrazy, bouřka, kroupy, vítr apod.) má pořadatel právo posunout start závodu, nebo ho úplně zrušit. Startovné se v takovém případě účastníkům závodu nevrací. Pouze se předají startovní balíčky.
KATEGORIE:
Každý přihlášený závodník předem vyplní a podepíše čestné prohlášení k účasti na sportovní akci, kde bude uvedeno, že celý závod absolvuje na vlastní odpovědnost a vlastní nebezpečí. Za nezletilé závodníky podepíše toto prohlášení zákonný zástupce. Bez podepsaného čestného prohlášení nebude závodník na trať vpuštěn. MĚŘENÍ: Měření bude probíhat čipovou technologií. Startovní balíček bude obsahovat startovní číslo s nalepeným čipem, které musí mít závodník viditelně na sobě připevněné po celou dobu závodu. OBČERSTVENÍ: Na trati závodu bude možné zotavení a regenerace na občerstvovací stanici (voda, iontový nápoj). Druhá občerstvovací stanice bude umístěna ihned po doběhu v prostoru cíle (voda, iontový nápoj, ovoce). VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ: Vyhlášení vítězů proběhne po doběhu posledního závodníka (čas ubude upřesněn na místě). Vyhlášeni budou tři nejlepší z každé hlavní kategorie a první z každé věkové kategorie. ČASOVÝ LIMIT ZÁVODU: Pro dokončení závodu v každé kategorii je stanoven limit tři hodiny. PROGRAM: prezentace: 11:00 - 14:00, start závodu: 14:30, předpokládaný konec závodu 17:00 hod., afterpárty 17:30 hod.(občerstvení, hudba, zábava a pod.), ukončení akce cca: 01:00 hod. Organizátor si vyhrazuje právo program kdykoliv změnit. PARKOVÁNÍ: ulice nad Areálem zdraví bude uzpůsobena k parkování UBYTOVÁNÍ: V případě dotazů na ubytování pište prosím na email: rotavskepahorky@gmail.com ORGANIZÁTOR AKCE: Hlavní pořadatel: spolek Rotava aktivně z.s (zástupci: Martin Rezek, Michal Hilko, Martin Tvarůžek, Michal Červenka, Blanka Legezová)MAPA trati ke stažení ve formátu GPX a KML (pro stažení použijte pravé tlačítko - uložit odkaz jako....) |
||||
|
||||
|
||||